سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ |۱۱ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 15, 2024
ب

حوزه/ مراسم طرح پویش «هدیه ای باشد برای تو» درلبیک به ندای رهبرمعظم انقلاب درکمک به جبهه مقاومت، شب گذشته با نمایش طلاها و وجوهات نقد اهدایی بانون کاشانی با حضورنماینده ولی فقیه درکاشان ،فرماندارویژه شهرستان ،مسئولان و خیرین در دفترامام جمعه کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، مراسم طرح پویش «هدیه ای باشد برای تو» در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب در کمک به جبهه مقاومت، شب گذشته با نمایش طلا و وجوهات نقد اهدایی بانون کاشانی با حضور عضو مجلس خبرگان رهبری نماینده ولی فقیه در منطقه کاشان ،فرماندار ویژه شهرستان ،مسئولان ، خیرین و خبرنگاران در دفتر امام جمعه کاشان برگزار شد.

خانم عادله سادات تقاعدیان مسئول کارگروه زنان کنگره ملی شهدای کاشان در این مراسم با بیان اینکه این طرح به تاسی از هدیه دستبند یک مادر شهید کاشانی به امام راحل توسط بانوان کاشانی راه اندازی شده است گفت: باید حرکت ارزشمند این مادر شهید به گفتمان تبدیل شود و بانوان عزیز خودشان نشان دهند تا مثل شمع و خورشید در آسمان اسلام و انقلاب بدرخشند.

مسئول کارگروه زنان کنگره ملی شهدای کاشان با بیان اینکه از آغاز طرح پویش « هدیه ای باشد برای تو» تاکنون بانوان کاشانی بالغ بر دو میلیارد و دویست میلیون تومان طلاجات و پول نقد برای کمک به جبهه مقاومت هدیه کرده اند گفت : این طرح پویشی تا پایان سالجاری در شهرستان کاشان ادامه خواهد داشت.

خانم تقاعدیان با بیان اینکه دربین هدایای جمع آوری شده بانوان کاشانی «هدیه ای باشد برای تو» یک بانوی متمکن کاشانی که قبلا کلیه طلاهایی که در مراسم عقد و عروسی به ایشان داده بودند برای کمک به جبهه های جنگ تقدیم کرده بودند، الان هم ارزشمندترین مال خود را به طرح پویش «هدیه ای باشد برای تو» در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب در کمک به جبهه مقاومت تقدیم کردند، ضمن اینکه همسر ایشان که از جانبازان دفاع مقدس می باشد حدود یک ماه است در حالت کما به سرمی برد.

شایان ذکر است خانم شمسی نورانی مادر شهید سید اصغر کیا تنها بانوی مجاهد و بصیری که دارای سه فرزند بود و همسرش در سال های ابتدای زندگی اش از دست می دهد پس از پذیرش قطعنامه نامه ای برای کمک به جنگ تمام هستی اش را تقدیم امام راحل می کند و امام پاسخ نامه اش را می‌دهد.

انتهای پیام./

جمع آوری ۲میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در طرح پویش«هدیه ای باشد برای تو» در کاشان

جمع آوری ۲میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در طرح پویش«هدیه ای باشد برای تو» در کاشان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha